Pazar, Mart 08, 2009

MAYONEZLİ YUMURTA

Brunch ın ilk girebildiğim aperatifi, portakal ağacında görmüştüm. Haşlanmış yumurtayla pek aram yoktur. Ama bu çok lezzetli oldu. Kahvaltılar için çok kolay ve lezzetli seçenek.

Malzemeler:
4 yumurta
2 yemek kaşığı mayonez
Tuz
Karabiber
Pul biber

Yumurtaları rafadan haşlayın. Haşlandıktan sonra kabuklarını soyup şeklini çok bozmadan ortadan ikiye bölün. Bir kaşık yardımıyla sarılarını çıkarıp başka bir kaba alın. Sarıların içine mayonez, tuz, karabiber ve pul biber koyup iyice karıştırın. Bu karışımı içini aldığınız yumurtaların içine bölüştürün.
Afiyet olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben denedim şimdi. Ama rafadan değil normal haşlanmış. Kesinlikle denemelisiniz. Zaten duymuştum bunu internetten bakmak istedim nasıl yapılır diye. Süper. Yumurtanın tadını ortaya çıkarmakla beraber tadının ağız da daha uzun süre kalmasını bile sağlıyor.

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon