Perşembe, Haziran 18, 2009

SOBELENMİŞİZZ

Sevgili Arzu ve mutfaktaki zaman bizi sobelemiş. Ben de hemen soruları cevapladım.


1- Kullandığınız kremin markası?

Neutrogena'nın el kremini kullanıyorum. Çok memnunum.










2- Şu an okuduğunuz kitabın adı?

Jennifer Lee Carrell'ın Shakespeare sırrı isimli kitabını okuyorum. Polisiye macera kitapları favorimdir.


3- En son aldığınız 3 ürün adı nedir?

Alışveriş yapmayı maalesef çok severim. Son zamanlarda ayakkabı ve çanta alışverişlerim oldu diyelim  :))

4- En çok sevdiğiniz 3 dizi film?

Lost, Fringe, CSI



5- Kullandığınız parfümün markası?

Chanel'in Chance Fresh parfümünü kullanıyorum.







Ben de sevgili arkadaşlarım sayrem, Necla, Aslı, Düş bahçeleri ve kristal kelebek Aslıyı sobeliyorum.

8 yorum:

mutfaktakizaman on 18 Haziran 2009 19:01 dedi ki...

degerli zamanini ayirip cvpladigin icin cok tesekkur ederim canimm;))

Pembe Tatlar on 18 Haziran 2009 20:23 dedi ki...

Canım cvp lar çok güzel...

Unknown on 18 Haziran 2009 22:43 dedi ki...

Canım seni daha yakından tanımak harika sevgiler..

♥ŞANSLI♥ on 19 Haziran 2009 01:51 dedi ki...

Geçmiş olsun canım.
İyi geceler.

Zehra Gürgen on 19 Haziran 2009 01:51 dedi ki...

Vayy, benim gibi bir ayakkabı çanta hastası mı var burada? ama ben bir süredir kendimi tutuyorum..:)

sevgiler İpekcim.

aslı'nın mutfağı on 19 Haziran 2009 09:11 dedi ki...

İpek'cim ayakkabı çanta demek :) Hangi kadın sevmez ki, değil mi? Ben de en kısa zamanda cevaplayacağım, teşekkürler..

Narince on 19 Haziran 2009 15:20 dedi ki...

İpekçiğim, ayakkabılarını çantalarını güzel günlerde kullan canım. Aynı mimi son postumda yanıtladım canım, teşekkür ederim, ilk akla gelenlerden olmak onur verici.Ne yapsam şimdi?Dur oraya seni de ekleyeyim.

HUYSUZBALIK on 19 Haziran 2009 23:05 dedi ki...

Neutrogena el kremi favorim. Chanel Chance benim de beğendiğim bir koku. Güzel bir paylaşım olmuş. Sevgiler...

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon