Cuma, Şubat 20, 2009

KOLAY PUDİNG PASTA

Arkadaşlarımın ertesi gün bana geleceğini öğrendiğimde marketler kapanmıştı.Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken hazır keklerden bir paket buldum ve bu pasta ortaya çıktı. Hafif, çok kolay ve çok lezzetli bir pasta. Pudingin donması için bir gün önceden yapmakta fayda var. Gelelim tarife...



Malzemeler:

1 adet 2 katlı hazır kakaolu kek
1 su bardağı süt
1 yemek kaşığı granül kahve
1 tatlı kaşığı şeker
5 yemek kaşığı böğürtlen reçeli (kekin arasına sürmek için)
Puding için:
2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
1 tatlı kaşığı kakao
2 yemek kaşığı şeker


Puding için unu, kakaoyu ve şekeri bir tencerede karıştırın. Sütü de ekleyip altını yakın. Karıştırarak pişirin. Muhallebi kıvamına gelince (yaklaşık 10 dakika) altını kapatıp soğumaya bırakın. Daha sonra kekleri ıslatmak için 1 bardak sütü, kahve ve şekerle karıştırın. (Kahve tadını çok sevdiğim için ben kahveyi biraz bol attım.) Kekin iki tarafını da bu karışımla ıslatın. Keklerin iyice ıslandığına emin olun.Kare bir borcama ıslattığınız kekin bir katını yerleştirin. Böğürtlen reçelini her yanına gelecek şekilde sürün. Islattığınız kekin diğer yarısını üstüne kapatın. Oda sıcaklığına gelmiş pudingin hepsini en üst kata döküp buz dolabına kaldırın.Puding donduğunda servis etmeye hazır. Donduktan sonra ben üstlerine damla çikolata serptim.

Afiyet olsun.




0 yorum:

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon