Cuma, Eylül 11, 2009

2. YAŞ PARTİSİ

Geçen pazar canım Levoşumun doğumgünüydü. Daha dün gibiydi doğumu. O koca adam olmuş 2 yaşına girmiş bile. Ben de ablası olarak ona çok şirin mamalar yaptım. Ve de hediye standı. Uzun süredir yokluğum sebeplerinden biri de bu stand. Yeni bir iş koluna el atıyorum :)) Yakında sizinle de paylaşıcam zaten bunları.
Parti için ben cafe fernandonun bonibonlu kurabiyesini,




gene cafe fernandonun kakaolu topkeklerini,


ve mozaik pastamı (biraz soğuduktan sonra elle yuvarlayıp şekerlemelere batırdım)


yaptım. Topkekler ve kurabiyenin tarifini bir sonraki kayıtta vericem. Mozaik pastanın tarifini linkle verdim. Üzerindeki baskıları ilk Tuğbada görmüştüm. Sağolsun nasıl yaptığını anlattı ve çok eğlenceli bu kartlar çıktı ortaya. Bir de Leventçim için yaptığım şeker standı var. Beni biraz uğraştırdı:)) Gelen misafirlerine hediye şeker standı da şöyle :



Çok eğlendik doğum gününde. En revaçta olanlar -çocuklar tarafından- bu şekerlerdi. Ve bu da mumların üflendiği an.


Not: Tarifleri en kısa zamanda giricem. Bu aralar benim kısalarım biraz uzun sürüyor biliyorum. Ama yavaş yavaş normal tempoma dönüyorum :))

17 yorum:

Unknown on 11 Eylül 2009 14:06 dedi ki...

İpekcim delikanlı çok şanslı ne güzel şeyler ha
zırlamışsın.Sağlıklı,huzurlu ve başarı dolu uzun bir ömür dilerim.Bereketli iftarlar öpüyorum....

pelince on 11 Eylül 2009 14:09 dedi ki...

Harika bir doğum günü partisi olmuş,mamalar harika:) ellerine sağlık...
Yakışıklının doğum günü kutlu olsun.. Nice mutlu senelere....

Sevgiler..

Selma - DUSBAHCESI on 11 Eylül 2009 14:12 dedi ki...

Bonibonlu kurabiyeler harika!! Minik prensin dogum gununu kutluyorum.

eldivenlerim on 11 Eylül 2009 14:51 dedi ki...

hepsi çok güzel gözüküyor, ellerine sağlık, kardeşinin doğumgünü kutlu olsun, nice mutlu senelere.....

ARZU - ENGÜZELTATLAR on 11 Eylül 2009 14:58 dedi ki...

Herşey ne kadar güzel olmuş. Ellerine sağlık. Çocukları sevindirmek kadar güzel birşey varmıdır bilemiyorum. Beyfendinin de doğum gününü kutlarım. Sevgiler...

Sevil Şahin on 11 Eylül 2009 15:32 dedi ki...

ipekcim öncelikle leventin dogum gununu kutluyorum nice yaşlar olsun inş. tatalım sen ablasımıyım yazdın kuzum aranızda kaç yaş var
benimde bende 14 yaş ufak bir kardeşim var
levent gercekten çok sanslı senin gibi becerikli bir ablası oldugu için
hersey harika ellerine saglık canım
sevgiler

Narince on 11 Eylül 2009 15:49 dedi ki...

Herşey harika görünüyor İpekçiğim. Muffinleri nasıl o kadar büyük yapabildin? Kalıpların mı büyük? Ban mı öyle görünüyor?

Şehnaz on 11 Eylül 2009 18:54 dedi ki...

ipekcim kardeşin çok şanslı senin gibi bir ablası var.harika bir doğumgünü olmuş.hele kutabiyelerine bayıldım.nice mutlu yıllara.......kekcafe

made in funda on 11 Eylül 2009 20:50 dedi ki...

NE ŞANSLI BİR KARDEŞ..ELLERİNE SAĞLIK CANIM...NİCE YILLARA...

♥ŞANSLI♥ on 12 Eylül 2009 00:18 dedi ki...

İnanılmaz güzel hazırlanmışsın.Kardeşinin doğum gününü kutlarım.
İyi geceler...

Pembe Tatlar on 12 Eylül 2009 02:23 dedi ki...

Canım süper olmuş ya herşey ellerine sağlık...
Küçük delikanlıya mutlu yıllar diliyorum:))
Benimde ablam olurmusun:)))

gelibolu17 on 12 Eylül 2009 08:20 dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

HTTP://PORSELENDEMLİK.BLOGCU.COM

HTTP://GELİBOLU17.BLOGSPOT.COM

HTTP://BİRDEMLİKSOHBET.COM

6 EYLÜL 2009 - 19 EYLÜL 2009

tarihleri arasında GELİBOLU17 yani ben,


HTTP://GELİBOLU17-MİDEDENKALBE.BLOGSPOT.COM

adresimde sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,zevkle sayfamda yayınlayacağım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler

Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....
sevgiler

müjde on 12 Eylül 2009 14:47 dedi ki...

Hoşgeldin canım.Bütün herşey çok özenle hazırlanmış.Ellerine sağlık.Delikanlının doğumgünü kutlu olsun.Sevgiler...

Hatice on 12 Eylül 2009 16:06 dedi ki...

cıvıl cıvıl, herşey harika, doğum günü kutlu olsun delikanlının...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

minik prensi kıskandım:)süper şeyler bu hazırlananlar ellerine sağlık canım..yeni yaşı kutlu olsun yakışıklının..

Bir Dut Masalı - nUnU on 13 Eylül 2009 11:52 dedi ki...

harika bir kutlama olmuşş
hayranlıkla bakakaldım..
ellerinize sağlık.. şansı keyfi bol olsun inşallah.
sevgiler ipekciğim. ,

Ece Nur'un Annesi "Mine" on 11 Temmuz 2010 15:21 dedi ki...

ne güzel bir ortam hazırlamışsın ellerine sağlık .muffinler üzerine eklediğin o çıkartmaları nasıl yaptın.etsy'de yabancı bir blogcunun satışı var ama güvenemedim.Kızımın ikinci yaş gününe ben de böyle kartlar hazırlamak istiyorum.Uğur böceği temalı düşünüyorum.Yardımcı olur musun?
işlem basamakları uzun mu ?

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon