Salı, Eylül 01, 2009

TATİLDEN DÖNÜŞ VE ADADA ZAFER BAYRAMI

Sonunda uzuuuun tatilimizi bitirip geldik. Dinlenmiş, kafamı toplamış, sağlıklı olarak :) Tatili bitirip bir de haftasonunu Büyükadada geçirdik. Ben yol yorgunuyum, sizi fotograflara bırakıyorum :))))))


Büyük küçük herkes sörf yapıyor Alaçatı'da. Çok imreniyor insan.
Babylon sanırım Alaçatı'nın en güzel plajı. Alternatif çok yok zaten :))
Kuşadası; muhteşem bir deniz. Havuz mu deniz mi ayırt etmek zor.
Sisam adasında bir ev...
Ve Büyükada da Zafer Bayramı ;







Orkestra şefimiz harikaydı.Hayatında ilk bando görüşü :)

En çok biz büyükler eğlendik.
Faytona binmeden olmazdı.
E o kadar Aya Yorgi'ye tırmandık, kanıtlamadan inemezdim.Gezi notları şimdilik bu kadar. En kısa zamanda tariflerle buradayım.

25 yorum:

Selma - DUSBAHCESI on 1 Eylül 2009 10:34 dedi ki...

Hosgeldin!
Valla blogunu unuttun sandim :) o kadar cok zaman gectiki. Yeni tariflerini sabirsizlikla bekliyorum.

Nedense ben fotograflari goremiyorum, acaba benim pc de mi bir sorun var yada senin blog da mi hata var?

Sevil Şahin on 1 Eylül 2009 11:00 dedi ki...

HOŞGELDİM ARKADAŞIM BAYAGI DİNLENMİŞSİN :)) İZNİNELE BİR DUYURUM OLACAK SENİDE BEKLERİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..

Unknown on 1 Eylül 2009 11:09 dedi ki...

İpekcim hoşgeldin güzel bir tatil olmuş Büyükadayı çok özledim bende öpüyorum...

Adsız dedi ki...

hosgeldin canim, fotograflar cok güzel, ama nekadar uzun bakarsan, okadar tatil cekiyor seni, oyüzden hemen bir tarif gelsiiiinnnn :)

balböcükleri on 1 Eylül 2009 15:38 dedi ki...

çok güzel görünüyor herşey.iyiki döndün demedende geçemiicem.çıkmamız lazım tatil modundan

ipek on 1 Eylül 2009 18:37 dedi ki...

Sevgili dusbahcesi,
Uzun tatil yapınca işe dönmek çok zor geldi. Fotografları kontrol ettim tekrar, bir sorun görünmüyor bende.

ipek on 1 Eylül 2009 18:38 dedi ki...

Deryacım, bende sizleri çok özlemişim. Havalar iyice bozmadan bir git gör derim büyükadayı.
Sevgiler, öpüyorum

ipek on 1 Eylül 2009 18:44 dedi ki...

Valla doğru söylüyorsun Rahşancım. Baktıkça evde durasım gelmiyor. Ben mutfağa gireyim artık :))

ipek on 1 Eylül 2009 18:51 dedi ki...

Off off Serpil, uzuun tatilden sonra işe gelmek ne zor geldi bir bilsen. Ama mecbur alışıcam artık :))

pelince on 1 Eylül 2009 19:45 dedi ki...

canım sitene bugün giremedim bir türlü,fotoğraflarında bir çoğunu göremiyorum...yine gelirim ama bakmaya :)) hoşgeldin,gördüklerim yetti zaten...
tatilinin güzel geçmesine çok sevindim....

sevgiler..

made in funda on 1 Eylül 2009 21:34 dedi ki...

canım hoşgeldin.bazı resimler görünmüyor ama görebildiklerim bir harika..sevgiler...

♥ŞANSLI♥ on 1 Eylül 2009 23:14 dedi ki...

Hoş geldin canım.Bütün adaları gezmişsin canım.Güzel tatil geçirdiğine sevindim.Biraz dinlen o güzel tariflerle aramıza geri dön inşallah.
İyi geceler...

Pembe Tatlar on 1 Eylül 2009 23:52 dedi ki...

Canım hoş geldin....

kristalkelebek(aslı) on 2 Eylül 2009 14:52 dedi ki...

İpekcim hoşgeldin:).
Ne güzel bir tatil olmuş, dolu dolu geçmiş. Resimler harika. Dinlenip tazelenmek güzel oluyor..
Sevgiler:)..
aslı

ipek on 2 Eylül 2009 22:32 dedi ki...

Pelincim, sorunu hallettim sanırım. Fotograflar da anlamadığım bir sorun vardı ama çözüldü. Gelip bakabilirsin :))

ipek on 2 Eylül 2009 22:35 dedi ki...

Çok teşekkür ederim Fundacım.

ipek on 2 Eylül 2009 22:37 dedi ki...

Sevgili Şanslı, biraz Istanbul'a uyum sağlayayım hemen tariflere geçicem :))

ipek on 2 Eylül 2009 22:39 dedi ki...

Aslıcım çok teşekkürler.

ipek on 2 Eylül 2009 22:41 dedi ki...

kristalkelebek - Aslıcım tazelendim ve tekrar buralardayım. Çok iyi geldi tatil sorun buraya adapte olmakta sanırım :)

Narince on 4 Eylül 2009 13:36 dedi ki...

Hoşgeldin İpekçiğim. Kaç gündür sana yorum göndermeye çalışıyorum. Şablonu seninle aynı olan birkaç arkadaşa daha. Bugün yine uğraşayım diye oturdum ki oldu. Yorum gönderme penceresi açılmıyordu. Sana yorum gönderemediysem bil ki sorun vardır. Aramıza dönmene çok sevindim canım.

Sevde on 6 Eylül 2009 22:48 dedi ki...

Canım hoşgeldin. Gözlerimiz yolda kalmıştı. :)

Şehnaz on 10 Eylül 2009 18:00 dedi ki...

HOŞGELDİN CANIM.RESİMLER BİR HARİKA ,TARİFLERİNİ BEKLİYORUM.BENDE SENİN GİBİ YENİ GELDİM.SENİ VE TÜM ARKADAŞLARIMI ÖZLEMİŞİM.KEKCAFE

ipek on 11 Eylül 2009 12:06 dedi ki...

Neclacım, şablondan ben de dertliyim. En kısa zamanda değiştiricem. Yeni şablonumla bakalım nasıl olacak :))

ipek on 11 Eylül 2009 12:06 dedi ki...

Sevdecim çok teşekkür ederim.

ipek on 11 Eylül 2009 12:13 dedi ki...

Şehnazcım benim de burnumda tütmüş :))

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon