Cuma, Nisan 16, 2010

Olivia's Pizzeria Tadım Günü



Geçen haftalarda Olivia's Pizza - Emre bey tarafından bir davet aldık. Bizleri makarna ve salata tadım gününe davet ediyorlardı. Makarna, salata muhteşem ikili. Kim hayır diyebilirdi ki. Biz de kalktık Emre ve Turgut beyin bizi kapıda karşıladığı tadım günümüze gittik.


Olivia's Pizzeria mekan olarakta lezzet olarakta şahane bi yer. Biz 3 çeşit salata, 3 çeşit makarna ve margarita pizza denedik. Hepsi birbirinden lezzetliydi.


Makarnalarımız:


Salatalarımız:


Muhteşem Alfredo sos (değişik tatların objektifinden) ve biz :



Ve ısrarlarımıza dayanamayarak tadlarına baktırdıkları enfes margarita ve tadı hala damağımda olan çikolatalı pasta:

Ben Olivia's Pizzayı çok tuttum. Lezzetleri harika. Gerçekten tavsiye edebileceğim bir mekan. Ve soslarının hepsini kendileri imal ediyorlarmış. Emre ve Turgut beye tekrar bu güzel gece için teşekkür ediyoruz.

3 yorum:

pelince on 16 Nisan 2010 10:31 dedi ki...

Muhteşem gözüküyorsunuz,lezzetler önünüzde ayrı bir güzel olmuş.. pizza ve pasta beni mahfetti... afiyetler olsun..

mutlu hafta sonları...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN on 19 Nisan 2010 18:46 dedi ki...

nasılsınız hanımlar sesiniz çıkmıyor :)

seolara on 4 Ekim 2014 22:04 dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinası
döner makinası
çay kazanları
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi
çay makinası
remtamutfak.net
Remta Döner Makinası
Remta çay kazanı
sanayi tipi çay makinesi
sanayi tipi tost makinesi
elektrikli ızgara
endüstriyel
film izle
film izle
cerciko.com

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon