Pazartesi, Nisan 26, 2010

KOLAY BROWNİ


Bu tarif sevgili Şebo'nun. Kendisinin bizim aile de tarifleri çok meşhurdur. 10 dakika da hazırladığı yemeklerde bile parmaklarınızı yersiniz. Bu brownisi benim favorilerimden. Yapılışı çok kolay. Kıvamını tutturma gibi bir derdi yok. Dışı hafif sert içi yumuşacık oluyor. Ben yalnızca tarifte bir değişiklik yaparak kakao yerine nesquik kullandım. Daha hafif bir tat oldu.



MALZEMELER:

1 su bardağı şeker
1.5 su bardağı un

1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çimdik tuz
6-7 yemek kaşığı kakao (ben nesquik kullandım)
4 yumurta

1 su bardağı sıvıyağ
1 avuç ceviz (siz ağız tadınıza göre arttırabilirsiniz)
Parçalanmış bitter çikolata

Fırını 200 derece ısıtın. Şeker, uni kabartma tozu, vanilya, kakao ve tuzu bir kapta karıştırın. Karıştırırken (mikserle) yumurtaları teker teker ekleyin. En son sıvıyağıda ekleyin ve 2 dakika karıştırın. Cevizleri elinizle parç
alayın. Çikolataları ve cevizleri de ekleyip bir spatulayla karıştırın. Yağladığınız borcama karışımı dökün. 20-25 dakika pişirin. (kürdan testiyle kontrol edin) Ilıyınca pudta şekeri ya da dondurmayla servis edebilirsiniz.


Afiyet olsun.

17 yorum:

umutluhayat on 26 Nisan 2010 15:04 dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık...

ebru on 26 Nisan 2010 15:31 dedi ki...

Ellerinize sağlık.Browni harika görünüyor. Çok güzel kabarmış.Eminin dondurma ile mükemmel bir ikili olmuştur.

TuruncuTatlar on 26 Nisan 2010 16:34 dedi ki...

mmmm nefis görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler..

Pembe Tatlar on 26 Nisan 2010 19:39 dedi ki...

İpekciğim ellrine sağlık fotolar harika...

GÜL on 26 Nisan 2010 19:49 dedi ki...

nesquik harika bir pikir eline sağlık fotoğraflarda harika

Zehra Gürgen on 27 Nisan 2010 21:56 dedi ki...

Bizimkilerinde en sevdiği şey brownie..çok güzel görünüyor ,ellerine sağlık canım

sevgiler

Unknown on 28 Nisan 2010 12:50 dedi ki...

En sevdiğim kek. Ellerine sağlık

made in funda on 28 Nisan 2010 20:48 dedi ki...

nefis nefis..ellerine sağlık canım...

zarpandit on 5 Mayıs 2010 18:11 dedi ki...

insanın defterinde böyle tarifler olmalı dertsiz tasasız :)
Ben gelmeyeli amma çok zaman geçmiş fotoğraflar tarifler etkinlikler ki tefalde denk gelmeyi çok isterdim senle :)

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor, ellerinize saglik. Sevgiler.

sarımutfak-hande on 11 Mayıs 2010 13:59 dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım olsada yesem:))))

Asuman la on 17 Mayıs 2010 00:34 dedi ki...

Canım ara verdin artık tarilerini daha sık görmek istiyoruz belki bu ödül seni harekete geçirir blogumda senin için bi ödül var :) sevgiler

Lezzet Treni on 20 Mayıs 2010 23:02 dedi ki...

Canim senin icin bir ödülüm var;

http://lezzettreni.blogspot.com/2010/05/tatli-blogger-odulum.html

Sevgiler.....

Unknown on 2 Ağustos 2010 23:55 dedi ki...

Canım nerelerdesiniz inşallah bir sorun yoktur bek
liyorum ne zaman dönüyorsunuz:))Kocaman öpüyorum..

pelince on 2 Eylül 2010 10:45 dedi ki...

Nerelerdesin ???? özledik..

seolara on 3 Eylül 2014 22:00 dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

seolara on 4 Ekim 2014 22:04 dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinası
döner makinası
çay kazanları
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi
çay makinası
remtamutfak.net
Remta Döner Makinası
Remta çay kazanı
sanayi tipi çay makinesi
sanayi tipi tost makinesi
elektrikli ızgara
endüstriyel
film izle
film izle
cerciko.com

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon