Çarşamba, Nisan 21, 2010

ÇERKEZ TAVUĞU

Şu yaz ayı bir türlü gelemedi. Tam geldi havalar ısınacak dedik, İzlanda da yanardağ patladı. Şimdi de yaz bu sene serin geçebilir diyorlar. Bir de üstüne asit yağmurları yağacakmış. Her sabah güneş görme umuduyla kalkıyorum. Ama nerde onun yerine yağmur karşılıyor beni. Neyse benim hala umudum var. Yarın kesin güneş açacak. Ben de çorapsız babet giyebileceğim :))





MALZEMELER:
1 adet tavuk but
1 adet tavuk gögüs
3 dilim bayat ekmek
1 çay bardağı tavuk suyu
2-3 diş sarmısak
Yarım limonun suyu
3-4 yemek kaşığı süt
1 su bardağı ceviz içi
Tuz
Karabiber

Tavukları güzelce yıkadıktan sonra haşlayın. Suyunu ayırın. Haşlanan tavukları didin. Ekmek dilimlerini 2 yemek kaşığı tavuk suyuyla ıslatın. Sarmısak, süt, ekmek ve tavuk suyunu mutfak robotunda 1 dakika kıyın. Ceviz içi, limon suyu, tuz ve karabiberi de ekleyi bir dakika daha robottan geçirin. Bu sosu didiklediğiniz tavukların üstüne döküp iyice karıştırın. Üzerine yağda yakılmış kırmızı biber de çok yakışıyor.



Afiyet olsun.

13 yorum:

pelince on 21 Nisan 2010 23:40 dedi ki...

Havalar gerçekten düzelmiyor,gerçi ben çok memnunum:)) havalar tam benlik... ama güneşe hasret kalınmamalı tabii.. çocuklar çok sıkılıyorlar evde...
çerkez tavuğu şahane olmuş,ellerine sağlık...

Sevgiler...

Nilgün Komar on 21 Nisan 2010 23:55 dedi ki...

eline sağlık...

Saglıklımutfak on 22 Nisan 2010 09:30 dedi ki...

Havalardan yana bende dertliyim inan. Anne tarafından çerkez olarak eline sağlık diyorum canım . sunumda muhteşem:)sevgiler

kalpkurabiye on 22 Nisan 2010 10:28 dedi ki...

yazın serin geçmesi bir yana sersem gibiyiz hastayız sürekli:)
ellerinize sağlık çerkez tavuğu şahane birşey olmuşş..

Tijen on 22 Nisan 2010 10:29 dedi ki...

İpek'ciğim özlemişim sesini, iyi ki gelmişsin ziyaretime. Bizim evde Çerkez tavuğu hiç yapılmadı biliyor musun?

Rakunt ideas on 22 Nisan 2010 12:10 dedi ki...

İpek ellerine sağlık sabah kahvaltıda bile yerim :)

bir dilim bir tutam on 22 Nisan 2010 12:38 dedi ki...

Uzun zamandir yapmadigimi farkina vardim.Haftaya misafirim var muhakkak yapmaliyim.Paylasimin icin tesekkürler.Ellerine saglik...

umutluhayat on 22 Nisan 2010 14:44 dedi ki...

ellerinize sağlık çok severim.sevgiler

Pembe Tatlar on 22 Nisan 2010 17:08 dedi ki...

İpekciğim elerine sağlık canım...

made in funda on 22 Nisan 2010 22:01 dedi ki...

canım ellerine sağlık..nefis olmuş nefis...

NEŞELİ MUTFAK on 23 Nisan 2010 17:42 dedi ki...

çerkez tavuğunu hiç denemedim.hep merak etmişimdir.acaba ne zamna kısmet olur bilmeiyorumm.sevgiler
ellerine sağlık

Zehra Gürgen on 24 Nisan 2010 22:28 dedi ki...

Ellerine sağlık canım, çerkez tavuğunu hiç denemedim bende, belki birgün denerim :)
Güneş burada çoktan yüzünü gösterdi..yaz çok sıcak geçecek gibime geliyor..

seolara on 3 Eylül 2014 22:00 dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon