Salı, Aralık 22, 2009

Doğum Günüm

Merhaba, biliyorum çok uzun zaman oldu. Habersiz bıraktım herkesi. Ama iyiyim. Biraz kafam doluydu. Hem kardeşimi hem erkek arkadaşımı askere gönderdim. Onların koşuşturması çok zamanımı aldı. Derken onlar gitti ve o koşuşturma yerini büyük bir boşluğa bıraktı. Canım hiç bir şey yapmak istemedi. Her gidiş biraz can acıtıyor sanırım. Bu arada çok şükür ikisi de çok iyi yerdeler. Birisi Ankara'da birisi de İstanbul'da :) Benim ki biraz şımarıklık sanırım. Ama dediğim gibi her gidiş insanı üzüyor. Onlarla konuştukça, seslerini duydukça daha iyi oldum. İçim hala biraz buruk ama iyiler :))

Cumartesi günü doğum günümdü. Ben birşeyler yapmak istemiyordum aslında -bakınız yukarıda ki sebepler- ama Rana ve diğer arkadaşlarım 'olmaz olmaz' dediler ve çok güzel vakit geçirdiğim doğum günümü organize ettiler. Hepsine çook teşekkür ediyorum buradan da. Ve aşağıda ki resimde Ranacığımın benim için yapmış olduğu cupcakeler. Fotoğraf çok kötü. Ama gece bir tek bunu çekebildik. O ne kadar koyma dese de ben koyuyorum :))





Döndük artık. Ben buralardayım. Herkesi çok özledim. Birikmiş tariflerimiz var. Onlarla görüşmek üzere diyorum herkese.

22 yorum:

made in funda on 22 Aralık 2009 19:58 dedi ki...

iyi ki döndün canım.nice yıllara..

Pembe Tatlar on 22 Aralık 2009 20:30 dedi ki...

Canım alllah kavuştursun...
Asker beylere hayırlı teskereler...

Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yılara...

Unknown on 22 Aralık 2009 21:44 dedi ki...

Canım benim sağlıklı,huzurlu,mutluluk ve huzur dolu güzel bir ömür dilerim.hayatının iki önemli erkeğini birden uğurlamışsın tabii zor gelir Allah kavuştursun hayırlı teskereler nasip etsin.
Kocaman öpüyorum...

hilal on 22 Aralık 2009 22:47 dedi ki...

öncelikle doğum günün kutlu olsun,ben de geçen hafta eşimi gönderdim askere,seni anlayabiliyorum...

TATESAL on 22 Aralık 2009 23:02 dedi ki...

dOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN,MUTLU YILLAR...
ALLAH KAVUŞTURSUN ASKERDEKİLERİ...

Burçin Birdane on 23 Aralık 2009 08:29 dedi ki...

Özlem dolu günlerin bir an önce geçmesini diliyorum, doğum gününü kutluyorum İpekciğim.

Sevgiler...

ARZU - ENGÜZELTATLAR on 23 Aralık 2009 08:57 dedi ki...

Nice yıllara DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN. Hayırlı teskereler bütün askerlerimize...

SeViL ( sevdalitatlar ) on 23 Aralık 2009 09:15 dedi ki...

Yeni bir yaş sana ilk başda sağlık huzur getirsin.
Mutlu yaşların olsun.

kalpkurabiye on 23 Aralık 2009 11:37 dedi ki...

ipek hanım allah kavuştursun diyorum her gidiş üzüyor haklısınız nişanlımı yollarken yerle bir olmuştum ama dönüşler bambaşka dönüş anının hayali sizi motive decektir.. yeni yaşınız güzellikleri kavuşmaları getirsin size... sevgiler..

Unknown on 23 Aralık 2009 11:43 dedi ki...

Allah kavuştursun, bir an önce teskerelerini alırlar inşallah.
Doğum günün kutlu olsun. Nice yıllara

Adsız dedi ki...

önce Allah kavustursun, su gibi aksin zaman
sonra da heppi börtdeeyy tuuu yuuuuuu

insan gününde bildirirki gününde kutlayalim esasen!

Bir Dut Masalı - nUnU on 23 Aralık 2009 16:35 dedi ki...

kutlarııımm.... nice nicelerine :)
hayırlı teskereler asker kardeşlerime.
allah kavuştursun.

Şehnaz on 23 Aralık 2009 17:12 dedi ki...

canım allah kavuştursun....seninde doğumm günün kutlu olsun...

Zehra Gürgen on 23 Aralık 2009 21:46 dedi ki...

canım iyiki doğdunnn !!!

nice güzel senelere...

mutfağımdan öyküler on 24 Aralık 2009 10:22 dedi ki...

Hayırlı tezkereler olsun, Allah kavuştursun. Nice mutlu sağlıklı yaşlara...

mutfaktakizaman on 24 Aralık 2009 23:26 dedi ki...

canim hayirli teskereler insallah taze askerlerimize...

dogum gununu en icten dileklerimle kutluyorum nicemutlu saglikla dolu yillara...

keklerde sahane gorunuyor yaaa...

Narince on 25 Aralık 2009 18:59 dedi ki...

Canııımm, ikisine de bir an önce kavuşmanı dilerim. Nice yıllara!

fimere on 26 Aralık 2009 14:27 dedi ki...

un très joli blog que je découvre dommage que vous n'avez pas google traduction
à bientôt

zarpandit on 27 Aralık 2009 21:21 dedi ki...

NİCE SENELERRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

hey niye öyle diyormuşunuz bakiim o minik kekler bir gülümseme oluşturmuş gayet iyi ve güzeller!
askerlik mevzu benim ilerde karsıma cıkacak ve bende eminim sen gibi olacagım :(( oyy durumunu anlayabiliyorum :((

dilek deryasi on 28 Aralık 2009 11:48 dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun nice mutlu yillara arkadasim.
Hem kardesini hemde erkek arkadasini askere göndermek eminim cok cok zordur Allah kavustursun.

Unknown on 31 Aralık 2009 15:02 dedi ki...

Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle..Mutlu Yıllar...

Aybike Ceylan on 3 Ocak 2010 04:49 dedi ki...

Gec kalmisim, kusuruma bakma lutfen. Noce guzel senelere, hem dogum gunun ve hem de yeni yilin kutlu olsun. Sevgiler ve selamalr..

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon