Pazar, Kasım 14, 2010

PAZILI KURU BÖRÜLCE

Kurban bayramına çok az kalmışken bir sebze yemeği önerelim dedik. Bu yemeği bayramdan sonra biraz sebze yiyelim derseniz tavsiye ederim. Börülcenin tazesini de kurusunu da çok severim. Pazıya zaten bayılırım. Her yemeğe bir şekilde eklemeye çalışırım. İkisi birbirine yakıştı doğrusu.





Malzemeler:
1 bağ pazının sapı
1 su bardağı kuru börülce
1 orta boy soğan
1 yemek kaşığı biber salçası
1 yemek kaşığı domates salçası
1 limonun suyu
Tuz
Karabiber

Kuru börülceleri bir gece önceden ıslayın. Ya da düdüklü tencere de börülceler yumuşayana kadar (yaklaşık 30 dakika) pişirin. Pazının saplarını iyice yıkayıp doğrayın. Soğanı yemeklik doğrayıp yağda rengi dönene kadar kavurun. Pazının sapını ekleyip biraz daha kavurun. Salçaları ekleyip iyice karışıma yedirin. En son olarak börülceleri ekleyin. Üzerini geçene kadar su ekleyin. Tuzunu karabiberini ekleyin. Börülceler yumuşayana kadar pişirin.

Afiyet olsun.

20 yorum:

kalpkurabiye on 14 Kasım 2010 12:17 dedi ki...

Mutlu, Huzurlu, Lezzetli Şeker tadında bir bayram dilerim..
sevdiklerinizle kucaklaşmayı unutmayın, bayram o zaman bayram olur :))

İyi bayramlar:))

nesrin on 14 Kasım 2010 12:21 dedi ki...

Ellerinize saglik. Nefis bir yemek olmus. Bayraminiz kutlu olsun.

Nehir Butik Pasta on 14 Kasım 2010 14:24 dedi ki...

çok lezzetli bir yemek olmuş ellerine sağlık

hepsusluydum on 14 Kasım 2010 15:08 dedi ki...

Sevgili İpek merhaba:)
Hem bayramını kutlamaya hem de teşekkürer geldim.Bayramın kutlu ve sevdiklerinle beraber olsun..
Gelelim teşekkür konusuna, çikolatalı bisküvi tarifin için seni kutluyorum.İki üç seferdir yapıyorum ve her yiyen tarifini alıyor.Gerçekten çok kolay ve tam da benim istediğim gibi bir tarif..Şu anda da fırından yeni çıkardım, soğutuyorum.(Bir kısmını da beyaz çikolataya batırıyorum) Bayramda kendi yaptığım böğürtlen likörü ve kahve ile ikram
edeceğim..Tekrar teşekkürler, sevgiler Zehr@

fuat gencal on 15 Kasım 2010 10:40 dedi ki...

Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce ALLAH'a sonsuz şükürler olsun. Gireceğimiz Kurban Bayramımız bereketiyle, bolluğu ile gelsin. Tüm insanlık için hayırlara vesile olsun. Kesdiğimiz tüm kurbanlar, etdiğimiz tüm dualar kabul olsun, hayallerimizin gerçek, sevdiklerimizin hep bizimle olması dileğiyle, tüm okuyucularımın, arkadaşlarımın, dostlarımın Mübarek Kurban Bayramlarını tebrik eder sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim.

sarımutfak-hande on 15 Kasım 2010 13:09 dedi ki...

börülcenin hep salatasını yapıyorum bunuda denemek lazım
ellerine sağlık güzel olmuş canım
iyi bayramlar
sevgiler

Unknown on 15 Kasım 2010 13:18 dedi ki...

HER SEYE KADIR OLAN YUCE ALLAH, BIZLERI, DOGRU YOLDAN VE SEVDIKLERIMIZDEN AYIRMASIN! HAYIRLI VE BEREKETLI KURBAN BAYRAMLARI DILEGIYLE

Bir Dut Masalı - nUnU on 15 Kasım 2010 22:03 dedi ki...

çok sevgilerimi yolluyor,
bayramınızı kutluyorum.

Aybike Ceylan on 16 Kasım 2010 01:07 dedi ki...

Harika, ellerine saglik Ipek'cigim.

Nice guzel bayramlar dilegiyle, sevgiler ve selamlar.

Zehra Gürgen on 16 Kasım 2010 14:59 dedi ki...

Ellerine sağlık canım.
Sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlara ..

sevgiler

made in funda on 6 Aralık 2010 14:13 dedi ki...

çok nefis görünüyor.ellerine sağlık.

neslice tarifler on 13 Aralık 2010 17:07 dedi ki...

Ellerinize sağlık. Bloğunuzu takip ediyorum. Çok güzel tarifleriniz var. Benim de http://www.neslicetarifler.blogspot.com/ diye bir bloğum var. Sizin kadar olmasa da ben de kendi çapımda bişeyler yapıyorum :) Beni de bloğunuza eklerseniz çok sevinirim. Bu arada adım Neslihan :)

Hayattan Azıcık on 29 Aralık 2010 22:17 dedi ki...

2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

bir dilim bir tutam on 30 Aralık 2010 20:48 dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte sana güzel, mutlu, huzurlu ama en mühimi ise saglikli bir yil diliyorum.Berlinden sevgiler

Unknown on 31 Aralık 2010 13:25 dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

acabaneyesek.blogspot.c..
bu blogda epey tarifinizi gördüm. backlink vermemek adına linkini tam yazmadım. bu mesajı alınca silinki malum kişiye iyilik yapmış olmayalım.

ANNEMİNELİ on 27 Haziran 2011 15:16 dedi ki...

ÇOk severim,ellerine sağlık,afiyet olsun....

seolara on 3 Eylül 2014 21:59 dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

seolara on 4 Ekim 2014 22:03 dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinası
döner makinası
çay kazanları
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi
çay makinası
remtamutfak.net
Remta Döner Makinası
Remta çay kazanı
sanayi tipi çay makinesi
sanayi tipi tost makinesi
elektrikli ızgara
endüstriyel
film izle
film izle
cerciko.com

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Yorum Gönder

 

tarifsiz tarifler Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon